U kunt uw token/epp/auth. code via Mijn Web://Xtra opvragen.
In Mijn Web://Xtra klikt u op “Diensten” vervolgens op “Domeinnamen” en vervolgens op uw domeinnaam (u kunt daar ook op zoeken in het zoekvenster) en vervolgens op de knop “Autorisatiecode opvragen”.
Vergeet niet de dienst te beëindigen nadat deze verhuisd is! Zorg er echter eerst voor dat uw domein succesvol verhuisd is voordat u de dienst beëindigd, anders loopt u het risico dat het domein wordt opgeheven wanneer deze niet succesvol verhuisd is.
Houd er echter wel rekening mee dat u een opzegtermijn van één maand heeft, wees er dus op tijd bij.
Mocht u uw accountgegevens niet meer bij de hand hebben, stuur dan een e-mail naar support@webxtra.nl met het verzoek om nieuwe inlog gegevens te ontvangen, vermeld in deze e-mail uw klantnummer.
U vindt uw klantnummer in de e-mail met de factuur van ons en rechts bovenaan op de factuur van ons en wellicht ook op uw bankafschrift.
Let op! Om dubbele rekeningen voor uw domein of andere diensten te voorkomen, dient u uw diensten en domein altijd bij ons op te zeggen! Een verhuizing naar een andere partij of het opvragen van de Token/EPP/Autorisatiecode code is niet automatisch een opzegging omdat u de diensten kunt blijven gebruiken terwijl u bijvoorbeeld uw domein elders heeft ondergebracht, wij weten namelijk niet of u niet meer gebruik maakt van deze diensten wanneer u deze niet bij ons beëindigd en gaan er dan ook uit dat u gebruik (heeft ge)maakt van de dienst.